Over ons

Stichting Embrace biedt ondersteuning aan Yenege Tesfa en Let Us Change, twee lokale Ethiopische ngo's die voor een menswaardiger, duurzamer en kwalitatief beter bestaan zorgen van kansarme kinderen en de lokale gemeenschappen in Gondar en Hawassa.

Een aantal kernwaarden liggen ons nauw aan het hart:

Visie: we willen kansarme jongeren in Ethiopië (en later in andere Afrikaanse landen) een toekomstperspectief bieden. We zijn er niet voor de snelle resultaten maar voor lange termijn oplossingen, samen met onze partnerorganisaties in Afrika.

Engagement: onze sponsors, vrijwilligers en ambassadeurs zijn de ruggegraat van onze organisatie. Hun inzet en passie maar ook hun geloof in onze projecten zijn van vitaal belang.

Feedback: we willen onze fans zo frequent mogelijk op de hoogte houden over onze activiteiten en wat er met onze projecten gebeurt.

Transparantie: elke cent is belangrijk voor de kinderen. We vinden dat donateurs het recht hebben om te weten wat er met hun geld gebeurt. Open communicatie over de besteding van het geld en onze minimale kosten zijn daarbij troef.